Pamiętaj, że wszelka treść bloga oraz szablon stworzone są przeze mnie i objęte są prawem autorskim. Zdjęcie użyte w szablonie pochodzi z deviantart.com.
• 12.08.15 •

Reniferowa, nowy odcinek specjalnie dla ciebie :)


18 maja 2014

Informacja

Widzę, że od dłuższego czasu nikt (poza pojedynczymi osobami) nie interesuje się tym blogiem i odcinkami, które się tu pojawiają. W związku z tym tracę jakąkolwiek motywację i chyba przestaję widzieć sens publikowania odcinków. Fakt, że są w części napisane - aż do jakiegoś 14 odcinka, niczego nie zmienia, ponieważ publikując je, mam cichą nadzieję na jakikolwiek odzew od czytelników. Prawdopodobnie straciłam ich wszystkich (jakoś nie czuję potrzeby zabiegania o nich, świat FFTH w ogóle mnie nie jara), więc pisać mogę już tylko dla siebie. 

Mam rację?

Bo nie ukrywam, że chcę dokończyć to opowiadanie...

11 komentarzy:

  1. Girl, waaat?
    Nie zapominaj o mnie! Fakt, nie komentowałam ostatnio zbyt często, ale jestem z Tobą i z Obverses całym serduchem! Proszę, nie zostawiaj mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tutaj wciąż jestem :)
    I mam cichą nadzieję, że odezwie się więcej osób, bo uważam, że Obverses to naprawdę świetna historia i nie wyobrażam sobie ile w to wkładasz... Wcale Ci się nie dziwię, że straciłaś motywację, ale mam nadzieje, że ją odzyskasz, a my niedługo będziemy czekać na nowy odcinek :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możesz się poddawać, bo to jak piszesz jest wciągające ;) Czytam cały czas, ale nigdy nie wiem co napisać w komentarzu. Obiecuję poprawę! Życzę dużo motywacji i chęci do działania ^^
    Pozdrawiam,
    Cherr,

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również... jestem cały czas tutaj... nie poddawaj się :*
    Jesteśmy z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A piszesz dla siebie czy dla kogoś xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mam pisać tylko dla siebie, to nie muszę tego publikować, prawda? To chyba powinno być jasne po przeczytaniu tego posta.

      Usuń
  6. Ja również cały czas czytam Twoje opowiadanie :) Tylko ostatnio miałam na to niewiele czasu przez studia i mam zaległości, ale mam zamiar je jak najszybciej nadrobić :)
    Mam nadzieję, że się jednak nie poddasz, bo myślę, że wbrew pozorom, czytelników masz na pewno sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tu jestem (od samego początku, choć raczej mnie nie widać bo komentowanie to zdecydowanie nie jest moja najlepsza strona) i czekam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciągle czekam na kolejną część :) może nie komentuję zbyt często (albo w ogóle), ale nie jest to moja mocna strona ;_; nie ukrywam jednak, że chciałabym przeczytać to opowiadanie do końca ^^
    N.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie odchodź! :* Ja tu jestem. Nawet jeśli nie komentuję, to czytam. Dokończ to opowiadanie tutaj, na blogu, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy